Рейтинг академічних досягнень
Реформування загальної середньої освіти передбачає реалізацію принципу гуманізації освіти, орієнтацію процесу навчання на розвиток інноваційної особистості, особистісно орієнтований підхід до навчання та, відповідно, оцінювання навчальних досягнень кожного учня. Сьогодення потребує не тільки нових підходів до складання навчальних планів та програм, нових технологій навчання, але й ефективної системи оцінювання.
З метою підвищення мотивації ліцеїстів до навчання, забезпечення ефективних вимірників якості знань учнів та об’єктивного їх оцінювання, в ліцеї, паралельно із загальнодержавною 12-бальною системою, введено рейтингову систему оцінювання навчальних досягнень учнів, яка дозволяє відстежувати результативність якості навчальних досягнень кожного учня та групи в цілому. Результати навчальних досягнень (академічний рейтинг) підводяться чотири рази на рік.
Контролю знань та висвітленню навчальних досягнень ліцеїстів надається гласність. На стенді «Панорама академічних досягнень» у рейтингових таблицях відображаються досягнення кожного учня з кожного предмету, рейтинг навчальних груп, списки «Краща десятка ліцею», «Краща п’ятірка групи».
Рейтингова система оцінки навчальних досягнень спонукає учнів до розумного суперництва, дозволяє кожному зробити самооцінку своїх успіхів у навчанні.
Краща за рейтингом навчальна група отримує перехідний кубок «Древо знань», що є своєрідною мотивацією до підвищення якості навчальних досягнень.
2021/2022 н.р.
Рейтинг груп (І чверть) | Рейтинг груп (І семестр) | Рейтинг груп (ІІІ чверть) | Рейтинг груп (за рік) |
Кращі п’ятірки груп (І чверть) | Кращі п’ятірки груп (І семестр) | Кращі п’ятірки груп (ІІІ чверть) | Кращі п’ятірки груп (за рік) |
Краща десятка ліцею (І чверть) | Краща десятка ліцею (І семестр) | Краща десятка ліцею (ІІІ чверть) | Краща десятка ліцею (за рік) |
2020/2021 н.р.