Організація науково-методичної роботи в ліцеї
Науково-методична робота з педагогічними кадрами в ліцеї організована згідно річного плану роботи.
На вирішення питань методичної роботи в ліцеї плідно працюють п’ять предметних комісій: суспільно-гуманітарних наук, природничих наук, математично-інформаційних наук, фізичного виховання та зміцнення здоров’я, економічних наук. Робота комісій спрямована на реалізацію ліцейської науково-методичної теми, над якою працюватимуть у 2021/2022 н.р. вчителі ліцею: «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору», на впровадження І етапу дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темами: «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах ліцею наукового спрямування», на період 2021-2026 роки; «Розробка моделі ліцею інноваційної профорієнтації на засадах соціального партнерства», на період 2021-2024роки.
Методична робота в ліцеї спрямована на формування особливого типу педагога з новим мисленням – демократичним, інтуїтивним, прогностичним. Розв’язанню питань методичної роботи сприяє розроблена структура методичної роботи, система нарощування та оновлення фахових знань, нових педагогічних ідей та технологій, вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.
Реалізація напрямків науково-методичної роботи включає в себе навчальну діяльність, позакласну роботу, адміністративно-господарську діяльність, ліцейське самоврядування, роботу з органами місцевого самоврядування, взаємодію з місцевою та батьківською громадою.
Педагоги ліцею мають можливість підвищувати кваліфікацію, узагальнювати і поширювати досвід педагогічної діяльності на міському, регіональному, Всеукраїнському рівні, брати участь в професійних конкурсах тощо. Все це сприяє професійному розвитку вчителів.
Дидактичні форми науково-методичної роботи: теоретичні семінари, методичні оперативки, майстер-класи на базі ліцею, творчі звіти, педагогічні ради, діагностика, аналіз труднощів у роботі вчителя, індивідуальні консультації, моніторинг якості навчання дозволяють педагогам підвищувати свій професійний та методичний рівень.
Адміністрація ліцею контролює діяльність методичних комісій, аналізує якість методичних заходів на оперативних нарадах за участю директора.
Результатом методичної роботи є презентація педагогічного досвіду педагогічних працівників ліцею та ліцеїстів на різнорівневих методичних заходах, міжнародних форумах та виставках, участь у конкурсах фахової педагогічної майстерності.